söndag 17 november 2013

Härligt piggtrött...

Söndagskväll, just nu ligger jag på sängen och pustar ut efter min långa snabba promenad.5,3 km på 55 minuter blev det och det är jag himla nöjd med. I går cyklade jag nästan en mil också så helgens träning kan jag vara nöjd med.
Detoxen också, det går bra och jag känner mig pigg och är inte ett dugg hungrig. Fredag, lördag och i kväll har jag valt att äta lite till middag, då har jag kört efter Dukans grönsaksdagar. I fredags blev det grönsaker och tacofärs, i går ugnsbakad lax med grönsaker och en romsås med kesella och lite majonäsen och ikväll blir det fläskfilé med broccoli- men Max 600 kcal enligt programmet så jag väger och räknar förståss.... 600kcal känns mycket när man kört 5:2 ett tag och jag har hamnat runt 400 så det känns som att jag har lite till godo....

Detoxen pågår tom torsdag och nu i veckan kommer jag bara ta mina 3 dl aloevera gel och Shakes. De dagar som är kvar.
Ser fram mot en vecka som är lugn på jobbet för halva styrkan har semester och fantastiska, givande möte med mitt Aloe Vera jobbande...... Bl.a. Ska jag ringa lite företagare jag känner och som jag skickat erbjudanden för personaljulklappar till..... Och så ska jag åka till ett företag och prata häls, träning och låna ut en produktväska till ett par dagar....
Och alla killar jag känner ska få julklappstips.... Det är dags nu om jag ska hinna leverera till jul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar