lördag 9 november 2013

Dukan försvann....

...ur mitt liv, egentligen före semestern.... Efter gjorde jag några försök att kombinera med 5:2 det gick väl sådär.... 5:2 i sig har funkat bra när jag hållet mig i skinnet... Jag har inga problem med att äta lite....men det händer ingenting på vågen och då är det inte så roligt att kämpa...

De senaste veckorna har all min lediga tid fyllts av en nyttig växt- Aloe Vera och produkter tillverkade med Aloen som bas...Jag har dammat av mitt gamla företag som legat på hyllan ett tag- Aloewas Forever- kavlat upp ärmarna, spottat i nävarna och börjat jobba....
Det började med att jag tänkte jag behövde en hobby.....
Var det slutar har jag ingen aning om- det kan sluta var och hur som helst, så jag hoppas att det går bra i alla fall....

I mitten av september började jag dricka juicen varje morgon, sen dess har jag fått ordning på min krångliga mage, blivit av med sprickorna i hälarna, känner mig pigg och energisk hela dagen utan de eftermiddagssvackor jag besvärades av förut och sist men inte minst- jag som alltid haft mjuka naglar som gått sönder och aldrig fått växa sig långa, har nu något att måla nagellack på.
När jag överansträngt min slitna axel eller har ont i nacken smörjer jag in heat lotion och får lindring. Jag vill att alla jag känner ska prova våra produkter för att se vad de kan göra för var och en, jag vet ju vad de gjort för mig.

Om du är nyfiken på företaget jag arbetar med, produkterna jag säljer, hur du kommer i kontakt med mig som distributör, eller är nyfiken på hur det är att arbeta med oss får du gärna höra av dig - vi söker nya medarbetare, kan du läsa mer på min hemsida. www.myaloevera.se/ewahoverberg eller maila till mig: ewa@aloewa.se

Så här såg det ut när jag hade min första hälsoskväll hemma- hela lagret ställdes upp på en byrå, jag bjöd på Aloe drink ... och en kompis hade bakat grönvita makarons till fikat..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar