fredag 22 november 2013

Det är över nu...

Min niodagars detoxkur är till ända sen i går vid middagstid, egentligen var det till frukost idag den skulle vara till men igår Björn svärfar på middag och jag valde att äta min första middag sen i söndags.
Soppa på squash, kräftor och nybakt bröd bjöds jag på, och lite glass med hjortron....
Trots det hade jag i morse ett fantastiskt resultat på -5 kg. Jag tror knappt det är sant ju, det har ju inte varit några minus på hela långa hösten.
Dessutom är knävärken bort, jag har sovit som en liten gris på nätterna och varit pigg och glad - det är längesen jag var så glad och entauastisk över någonting på länge....
Och det är så skönt att känna de där lätta fötterna studsa mot trottoaren - hej fötter- var har ni hållit hus? Vill jag säga till dem.

Veckan har varit lugn, väl lugnt kanske..... Halva styrkan på jobbet har haft semester, det har varit lite sommarkänsla över kontoret - lite väl lugnt kanske.....
Men nu är det helg och jag ska börja den med att sova lite längre än till kl sex och på kvällen blir det 60 års kalas.... Hoppas få en kram eller två av mina fina barnbarn fast det inte är min födelsedag...

Ha en bra helg - det tänker jag ha!

1 kommentar:

  1. Hejhej, inte mycket aktivitet här inte, dags att blogga om Dukan igen snart?
    Vi måste ju komma i form till månadsskiftet.

    SvaraRadera