fredag 27 maj 2011

Attack, dag 5

Idag var det vägdag- det hade inte hänt så mycket på vågen, å andra sidan har jag inte gjort något på toa heller, såg i Dukanboken att det är vanligt att magen krånglar efter dag 3 så..... det ordnar sig nog...

Idag har jag varit lite frussen, men det har också varit en lite kulen dag och det är fler på jobbet som har frysit...
Frukosten var gröt och lättmjölk
och till lunch fick jag en stor grillad kycklingfilé och en kesokesellasås kryddad med salt, peppar och curry det var gott men jag var inte riktigt nöjd efteråt så jag gjorde lite dessert. På jobbet kan man köpa lite matprodukter och mellanmå och jag hade sett fram emot att köpa en flaska Jalla till mellis, men när jag kom till kylen vad de slut och det enda i den som jag kunde äta var den grekiska 0% yoghurten jag testade häromdagen- den är inte så god.....

Jag blandade den med keso och kardemumma och tog en klick till efterrätt, sen kände jag mig lite piggare och lite mindre frysig... rseten tänkte jag klämma i mig i kväll på väg till svärfars middag så jag inte svälter ihjäl innan vi kommer fram.
Jag har ingen aning om vad han kommer att bjuda på, men jag tänker välja noga vilket jag tänker äta- har ett par kokta ägg och rom med mig om det inte finns något som passar...

Idag har jag sprungit mycket mer på kisserian än i går, jag inte att jag druckit mer i dag, kanske var igår en dag då vattnet stannade kvar lite extra länge- med tanke på vågen i morse kanske det är så det är...

Dag nummer 5 i Attack är det i dag, den sista för den här gången, i morgon börjar Crusingfasen, och jag får äta grönsaker..... det ska bli gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar