måndag 30 maj 2011

Crusiedag 3/ 63

Måndag är för mig den dagen jag väger mig - ett bra resultat, 1 vecka på Dukandiet = -2,5 kg!

Ny motivation att fortsätta på den inslagna vägen, och första anhalten var frukosten:
Dinkangröt med minimjölk och ett kokt ägg
Lunch: ungstekt kycklingfile med knaperstekt kalkonbacon och kesoröra
Middag: Omelett på 2 ägg och kräftstjärtar
mellanmål: grönt te, lättfil och ett kokt ägg innan jag stack iväg på shoppingrunda, bla nya skor till barnbarnets namngivning om ett par veckor skulle letas efter....

Dagens bästa var ändå besöket hos min massör Maria som gav mig en riktig rejäl omgång bindvävsmassage- mumma för celluliterna!

Nu ska jag pyssla lite i köket, ska prova att bara Carlsbrödet, slutet av veckan tillbringas i båten, det är en del recept jag tänkte prova....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar