tisdag 14 juni 2011

18/ 63 -Tisdag

I går blev det inte riktigt som jag tänkt mig..... blev bjuden på fika och syndade med en kanelbulle. Petade bort det mesta av pärlsockret.... fast det gjorde ju inte min synd mindre.... den var ganska god den där syndiga bullen, men inte så fantastik som kan kan inbilla sig när man inte får äta såna egentligen.

Det blev en stressig kväll och inte förrän vid halv tiotiden stod jag i mitt kök och stekte min köttfärs--jag var vrålhungrig när jag äntlien fick äta min middag.
I morse var jag ganska mätt när jag vaknade så jag klarade mig bra med en skål lättyohurt och lite dukanflingor.
Till lunch blev det tacokryddad köttfärs med minifraiche och middag idag blir torsk med ägg och gräslökssås.

I kväll är jag hemma och ska laga mat. Förutom torsken ska jag laga till kycklingfile´, kassler och rabarber- kanske blir det lite rabarberkaka?

I går blev det ingen promenad, så det måste jag också hinna med på kvällskvisten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar