onsdag 15 juni 2011

I dag är inte min dag....

Har sovit gott och vaknade pigg redan kvart över fem. Min första tanke: Jag ska ta en morgonpromenad....sen näe medan jag kurade ihop mig, tittade ut genom fönstret det såg ut att vara fint väder ute så....
Jag hoppade i träningkläderna, startade kepprunner programmet och vips var jag ute på gården...
Det tog ett tag innan jag hämtade mig från chocken - chock varför då? jag hade ju planerat att gå en morgonpromenad varje morgon den här veckan... jag ligger ju redan 2 efter....

Frukost blev: Dunkangröt med lite rabarberkräm och minimjölk
Förmiddagsmellis: En proteindrink - jag var så himla hungrig!
Lunch: Kokt torsk med ört och äggsås- rester från gårdagens middag- intogs på jobbets altan- det var skönt att komma ut. De andra valde husets restaurang så jag var mol allena när jag plockade fiskben....

Innan jag gick hemifrån försökte jag ansluta det nya telefonmodemet, det slutade med att när jag kommer hem har jag antagligen varken telefon eller internet som fungerar....

På jobbet har det varit en jobbig dag, men många konstiga sysslor och pyssel att ta tag i, snart är det ägarmöte sen är det dags för kaffe och man kan börja tänka på att gå hem....

Men jag ska ju inte hem idag, jag ska till pappa och få middag- Lax och grönsaker blir det, ska bli gott med grönsaker det känns som om jag har proteinat hela veckan.... och ja, det har jag ju ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar