måndag 13 juni 2011

Måndag dag 17/ 63 Vägdag :)

På måndagarna har jag min vägdag- det är vägningen på måndagsmorgonen jag skriver in i mitt viktschema, även om jag väger mig nästan alla andra dagar också....
Imorse var det spänande - hade det hänt något?
Före helgen var jag lite trött på att det stod någonting på 85 varje gång jag vägde mig,,,,så var det plötsligt 84 och i morse83,9... jag tog ett litet glädjeskutt och neg av tacksamhetsglädje åt vågen....

Så nu är det nya siffror--- 8 och 3- känns ganska bra.... och snart är trean förhoppningsvis bytta till en 2.a.... jag är så lycklig att det fungerar nu ett litet skutt neråt....

Dagens meny:
Dukangröt med minimjölk till frukost.
Lunch: 2 grillade kyklingklubbor utan skinn och kesoröra med rödlök
Middag: kommer att bli tacokryddad kötfärs och en klick minifraiche

Jag ska fika med en kompis i kväll.... det blir en prövning för stället har stans godaste glass som inte jag ska äta av - suck! Grunda nu med ett mellanmål, 1 glas lättyoghurt och ett kokt ägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar