söndag 12 juni 2011

Söndag - dag 16 /63... 84,2 - 5,8 ;)

och sista dagen med älskling hemma- eftersom han åker före på semester i morgon är det en del som ska fixas. Vi ska bla åka och handla. Han det som han ska ha med i båten och jag det jag ska ha och äta i veckan. Det finns en hel del gott i frysen jag tänkte äta av men lite fräscha grönsaker och skinka vill jag ha... och en grillad kycklinghalva till lunch på måndag. I slutet av veckan ska jag fixa lite färskost, stekpannebröd, skorpor så jag har lite färdigt de första dagarna.
Samtidigt som det fixas gör jag min planering för kommande vecka- både mat och motionsmässigt. Det blir 4P och 3PV för mig, eller möjligen 2,5 PV... Måndag - Lördag blir det 30-40 min morgonpromenad, månd, onsd, tors kvällspromenader, tisd och fred lunchrundor. På tisdag blir det styrketräning hos sjukgymnasten och så blir det 2 el 3 yogapass med hjälp av min DVD i vardagsrummet.
Man ska ha lite mental näring också och det blir ett besök hos pappa, ett besök hos frissan och en grillkväll med en av sönerna.... 
Det känns som de här dagarna på egenhand kommer att gå precis lika fort som vanligt.
 
Frukost idag: Havrekliplättar med vaniljkeso

Lunch: silltallrik
Middag blir Lax eller Kycklingfilé

Nu skas det ut och cyklas i alla fall

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar