torsdag 16 juni 2011

Dag 20/ 63 - Dåligt humör

har jag haft de senaste dagarna- trodde först att jag var sur av mig för att älsklingen åkt på semester före mig men nu har jag bara en dag kvar att jobba och börjar känna att jag inte alls har lust att ha semester. Jo att vara ledig det ser jag framemot men inte att åka iväg...
Kanske beror det på att jag stressar en del nu på dagarna för att hinna klart, för det kan väl inte bero på Dukandieten?

Jag läste ju i en Må Bra tidning om en tjej som provat dieten och det hade gått så bra, nu står det igen om hur det gått efteråt och det har ju gått fantastiskt bra för henne som nu gått ner ännu mera.... jag hoppas så att jag också ska få ett bra resultat och i morgon har jag ju avverkat en tredjedel av min Crusingperiod....

I går var jag till min pappa som bjöd mig på middag- Lax och sallad med körbärstomater. Pappa hade köpt jordgubbar också och jag kunde inte motstå att äta några stycken....

Sen hem i går igen och då redde jag ut problemet med det nya telefonmodemet och internetanslutningen med min älsklings hjälp i telefonen.... eftersom det blev sen i säng var jag glad i morse att jag förberett med att steka dagens lunch redan häromdagen...

Frukost idag: Vaniljlättyoghurt med lite dunkanflingor, en bit Carlsbröd med ett skivat kokt ägg och lightkaviar och en kopp te

Lunch: 2 strimlade currykryddade Kycklingfileér frästa i teflonpannan och keso blandad med min lättost kryddad med rosepeppar och basilika - riktigt smarrigt

Inga mellisar planerade idag, men jag ska till frissan före middagen så jag kommer säkert vara hungrig innan jag får middag så det är bäst att den går snabbt att laga till- tänkte mig omelett och kalkonbacon...

Senare i kväll ska jag iväg och handla- i morgon blir en proteindag till- i alla fall till frukost och lunch på kvällen är jag bjuden på grillning hos en av sönerna så det blir nog lite grönsaker till köttet då....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar