söndag 19 januari 2014

Söndag- redan

Veckan har gått fort och varit mycket innehållsrik, jag har åkt hit och dit och fram och tillbaka....

Har försökt sköta maten och det har gått sådär...ganska bra, men tyvärr har jag gjort ett par avsteg. Och de har väl bidragit till att jag bara tappat 200 gr kan jag tro....
Så nu är det bara att ta nya tag inför kommande vecka, som enligt mina planer ska bli en alldeles vanlig vecka, med proteindagar måndag- torsdag och PG fredag - söndag.
Och så har jag tänkt prova att äta enligt 8/16, ni vet en av faserna i 5:2 dieten, så jag kommer att hoppa över frukosten och ha lunch som min första måltid.
Tre träningspass är inbokade: simning på måndag och Curves tisdag o torsdag. I torsdags fick jag hoppa in i ett intensivpass-  det var lite jobbigare än min vanliga runda och jag har fortfarande träningsvärk i en del bakdelsmuskler.....

Idag ska jag och min älskling på spa- vi fick en sån där upplevelsebox förra julen som vi fått förlänga för vi glömde bort den, men idag ska vi utnyttja den och få en mysig Duobehandling, som går ut på att en får massage medan den andre ligger i ett skönt varmt bad, lite lunch blir det också....och relax.... Ska bli skönt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar