onsdag 27 juli 2011

Förmiddag dag 5/76

Av nån anledning blev det en lite stressig frukost i morse- Jag slängde i mig en skål yoghurt och ett formbröd med lite fettfri ost och en skinkskiva i innan jag åkte- ja och det obligatoriska glaset med vatten slank ju ner förståss...
Rakt ner i stressfällan- men vad dumt det är att stressa så där i alla falll som det var helt i onödan, sommartrafiken gjorde ju ändå att jag var på jobbet i tid, jag hann tom tanka bilen innan....

Straxt efter 10 började det redan kurra i magen som det så lätt blir när man inte äter frukost ordentligt så idag blev det förmiddagsmellis: ungefär 1 dl lättyoghurt med citronsmak gjorde att jag sen stor mig till lunchen.
Lunch på uteplatsen var rester från gårdagens middag- Kesoplättar och kalkonbacon...

På jobbet har vi det fortfarande väldigt lugnt och när jag slutar ska jag åka och plocka hallon och träffa mina barnbarn så det blir middag i flygande fläng- jag har tagit med mig två kokta ägg, lite skinka som jag ska blanda ner i keso....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar