torsdag 21 juli 2011

Tredje dagen!

Morgonpigg har jag varit i hela mitt liv, men i morse var det segt när klockan ringde och då hade jag ändå unnat mig en halvtimmes senare väckning. Det är nog omställningen från semestern som spökar än det är ju första veckan efter en lång ledighet och det är skönt att kunna ta det lite lugnt de här första dagarna.

Frukost hemma blev 2 stora glas vatten och en skål med vaniljyoghurt med havrekli i.
Mellis på förmiddagen: 1 kokt ägg- rullat i lite havssalt och min favvokryddmix i kryddkvarnen - vit, svart o rosépeppar och en liten restslatt fruktlättyoghurt.
Lunch idag = Köttfärstaco röran från häromdagen med minfraiche
mellis på eftermiddagen? kanske behövs det ingenting annars får det bli lite skinkskivor
Middag: Idag är det torsdag, det är pannkaksdagar hemma hos mig, så jag gör Dukans plättar som jag äter med kalkonbacon....

och så kanske jag testar lite kesellaglass till kvällsfikat.

I morgon är det fredag och min attackvecka är slut, så då är det vägdag- det ska bli spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar