torsdag 21 mars 2013

kvällen planerad....

i kväll är jag gräsänka... men det är inte bara därför jag planerat kvällen, jag känner helt enkelt att nu är det dags.
Jag kommer att passera pakethämtningen i min förort på väg hem och hämta upp ett paket nespressokapslar ( vad fort de tog slut...) och ett paket från bodystore som jag nästan har glömt vad jag har beställt för nåt i.... fast jag gjorde det så sent som häromkvällen.....
Lite spännande....

brukar vara hemma straxt före 18 och då kommer jag byta om till träningskläder stoppa i hörlurarna i öronen och starta min ljudbok och gå ut en timme....

En dusch, lite middag, lite "konstorsarbete"- ska säga upp en prenumeration och titta på förra årets deklaration, för idag kan man se den- årets deklaration...
Det finns tvätt att hänga och golv att dammsuga, jag gillar när det är städat när jag kommer hem på fredagskvällen, och det är fredag i morgon....

Det brukar inte vara nåt på tvn som jag absolut vill se på torsdagar, men om inte jag är för trött och klockan för mycket vill jag se förra lördagens avsnitt av den engelska serien Mr Selfridge--- eller vad den heter...

Nu måste jag rusa, så tidsschemat håller....

Håll i hatten här kommer jag! Och jag är glad för jag har en plan....

Efter ett par veckors slapperilatkvällar... nu är det hög tid....


Ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar