torsdag 7 mars 2013

Sååå trött...

Den här veckan har varit tuff på jobbet, och idag var den värsta dagen- skönt att det är fredag i morgon, det kommer bli veckans bästa....

I kväll är jag trött och gör så lite som är möjligt- känns som att jag gjort mig förtjänt av några lata timmar....

Jag är glad över en sak jag gjort den här veckan- jag har kommit igång med mina lunchpromenader och varit ute varje dag....

och så är jag lite bekymrad- jag har fått problem igen med att benen svullnar och på kvällen är de tjocka och tunga.....

Maten har gått bra idag, eftersom det är torsdag tyckte jag det var lika bra att köra en proteindag så nu har jag haft två stycken i rad- det här har jag ätit i dag:

Frukost_
Galett med tre skivor kokt mager skinka

Mellis
1 dl naturell 0,5% yoghurt med 1/2 dl minikeso

Lunch
Galett med skivor av rökt kalkon, strimlad purjo och lite riven mager ost

Middag
Grillad kyckling utan skinn



1 kommentar:

  1. Tröttheten lider jag också av, jämt så fruktansvärt slut.
    Men med våren hoppas jag livsandarna väcks.
    Trist med dina ben, tar du vätskedrivande?

    SvaraRadera