fredag 9 september 2011

Dag 48 / 76 Fredag

Äntligen fredag? nej för mig är det meraallt " Är det redan Fredag"? För min del går veckorna fortare och fortare för varje vecka känns det som.... de senaste veckorna har för all del varit lite händelserika även den här.... men det som påverkat mig mest var nog ändå att jag fick åka till farbror doktorn och fick veta att jag fått bältros.... viruset och medicinen har gjort mig både trött och hängig men nu börjar i alla fall svedan och värken mattas av- det var bra att jag kom iväg på det där läkarbesöket ändå.
Veckan på jobbet slutade med att vi skulle hyresavisera, det sista kvartalet har vi fått ett par nya hyresgäster och ett par flyttar ut i kvartalet som kommer, det innebar en del extra pill för att få allt att stämma, vi vill ju inte skicka ut felaktiga hyresavier till våra kära hyresgäster, så det blev lite försenad jag rusade hemåt i kväll...
Hemma var det en del grejor att fixa, i morgon sticker vi tidigt för att få allt klart till skepparmötet och segeltävlingen, men nu är allt klart och väskan är packad. När jag skrivit klart det här ska jag se till att komma i säng....
Det här har jag ätit idag:
Frukost: Lättyoghurt, linfrö Carlsbröd med kokt mager skinka
Lunch: 1 burk markill i tomatsås, 2 kokta ägg, 0,5 dl keso, dill blandades till en röra och lades på Carlsbröd
Middag: Paj med skaldjur ( jag petade bort själva pajen ) sallad

Inga mellis eller kvällsmål idag, tyvärr ingen promenad heller....

I morgon kväll åker vi iväg på klubbträff med de andra i båtklubben, där finns fina promenadvägar och jag ser fram emot att ta 7 km rundan på söndag förmiddag....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar