tisdag 27 september 2011

Dag 65/ 76 PV

En härlig solig dag här i Stockholm idag och jag fick med mig en kollega på lunchpromenad, 5,3 km blev det innan vi kunde sätta oss och äta lunch.
Huvudet är fullt av resultatet från mineralanalysen i går och jag har försökt läsa och förstå vad i kosten som jag ska ändra på, tur i oturen ändå att jag ändå ska ändra kosten lite snart då jag lämnar crusingfasen....
Jag trodde att jag vid det här laget skulle längta efter att äta frukt och bröd, men just nu längtar jag inte alls efter det....
Köpte soyamjölk igår och hade till gröten, för i morse fick jag inte äta min älskade vaniljyoghurt längre....
När jag slutar jobbet ska jag åka till två av barnbarnen och få middag- sallad har jag beställt och det ska bli spännande att se vad det blir..... sen blir det att leka och vara i nuet med knattarna en timme...

Menyn idag har sett ut så här:
Frukost: Havrekligröt med krossat linfrö och soyamjölk
Lunch: Kycklingwookrester och grönsakssoppa
Mellis: 1 kokt ägg

Ja, sen får vi se som sagt- ha en bra kväll, alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar