tisdag 6 september 2011

Fortsättningen på den 44.e dagen/ 76

Det blev en riktigt bra dag i går trots massor av jobb som låg och väntade efter vår frånvaro på jobbet. I månadsskiftet kommer alltid fler fakturor som ska tas om hand och alla energifakturor som för oss kräver lite merarbete utöver bokföringen.... dessutom var det första dagen då vi var tillbaka på vanlig arbetstid efter sommarens 7 timmars dagar var det att jobba till kl 5 som gällde - det kändes jättelåååååångt vilket är lite konstigt då jag de senaste veckorna inte kommit ifrån förrän halvfem i alla fall....

Maten i går blev:
Frukost: Havrekligröt med linfrö och kanel med minimjölk
Lunch: Laxfilé med keso/kesellaröra m dill och ett kokt hackat ägg
Mellis: Proteindrink på minimjölk
Middag: Plättar med lite kalkonbacon

Kvällen ägnades åt lite mera flytt mellan garagen och lite strykning medan jag tittade på en dansk tv serie som jag inte kommer i håg vad den heter, och när den tog slut blev det hopp i säng och efter en halv sida i min nya spännande pocket -Nattvandraren somnade jag gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar