fredag 30 september 2011

Dag 68 / 76

Nu kan man väl säga att helgen har börjat? Nästan alla kollegor har åkt hem och jag väntar bara på att vår telefonöppet tid ska vara slut så jag med får åka hem.
Det har ju varit en strålande solig dag idag med och vi ska som vanligt ut med båten, i kväll är målet svärfars stuga på den lilla ön men i morgon försöker vi hitta plats på någon av öarna med svapställe.

Jag känner mig lite gladare idag, kanske beror det på att jag haft ordentligt i matsäcken så jag inte varit hungrig eller sugen som de senaste dagarna.
På måndag morgon är det spännande med veckans vägning, ska jag komma under den där magiska 80 siffran?

Idag blev maten så här
Frukost: Havrekligröt med lite krossat linfrö och kanel och sojadryck och ett kokt ägg, grönt te
Lunch: Grönsakssoppa, 1 kokt ägg och en bit formbröd med kokt skinka
Mellis: En skvätt sojayoghurt, kaffe
Middag: Blir ute på sjön, får helt enkelt se vad gubben har hittat på, men jag tror det blir någonting med köttfärs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar