fredag 16 september 2011

Dag 54 /76 Crusiedag PV

Redan fredag- jag fattar knapp hur fort tiden går....
Dagen började med att jag fem över sju stormade närmaste morgonöppna ica där jag valde ut den läckraste wienerlängd jag sett på länge och åkte till bilverkstaden och hämtade mitt nu upphittade visakort och överlämnade den goa bullen till de goa killarna där.
På jobbet fick vi besök av en fd kollega som numera arbetar som konsult hos en ritprogramsleverantör, han skulle hålla utbildning för sina fd kollegor och hans mamma ( som är jag ) blev stolt över att den stiliga, smarta killen gått vidare i karriären. Efter lunch var han som bortblåst av vinden- hans bokade tid var till ända....
Efter lunch blev jag trött och seg och timmarna släpade sig fram, så efter eftermiddagsfikat åkte jag hem lite tidigare..... nu sitter jag i soffan och skriver, det blir lite tv tittande- Digiloo är ett lagomt lättsamt program att somna till i soffan....

Frukost: Havrekligröt med keso och linfrön, minimjölk och kanel
Lunch: Tariakikryddad ungnstekt laxfilé med kokta grönsaker och riven vitkål och ruccola.
Mellis: 0%ig grekisk yoghurt
Middag: Tacofärs, rödlök, tomat, gurka sallad. Dukanformbröd och mager ost

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar