lördag 16 juni 2012

Dagens…

Dagens väder: mer eller mindre regn och mest när vi skulle lägga till på Lidön i närheten av Kappelskär…

Dagens outfit: långkalsonger, långärmad under tröja, stickad tröja med polokrage, flisbyxor, mina allt för stora seglarbyxor och jackan jag nu kan tälta i, ullsockor, vantar och mössa, ja och flytvästen förståss.

Dagens mat:
Lättvanilj yoghurt med min egna müsli som baseras på havrekli, Linfrön mm, havrebröd med 2 skivor skinka och 1 kokt ägg. Te

Lunchmacka med rostbiff, gurka, tomat och sallad. Lättdryck blandad med sodastream vatten

Hemlagad mager Lasange och sallad, 1,1/2 glas rött

Dagens promenad blev drygt2 km kvällspromenad på Lidöns smala grusvägar med myggsällskap I kväll tänkte jag läsa lite ivår bok om höga kusten, det lutar åt att det är ditåt vi seglar…
Och så blir det kanske lite tvtittande…

1 kommentar:

  1. Hemlagad mager lasagne?
    Är det min Dukanska lasagne, eller är det en med pasta?
    Skulle vilja äta lasagne en dag, men det får vänta, denna vecka är det proteiner som gäller för mig, ända fram till midsommar.

    SvaraRadera