tisdag 12 juni 2012

Vad är det som händer...?

På mitt jobb är det plötsligt fullt ös, styrelsen håller på och bytas ut, ut med gamla stötar och in med nya friska ideer. Hittills har vi inte märkt så mycket av de nya kvastarna, förutom att de vill ha en massa möten och till dem en massa rapporter hela tiden....
Idag skulle hyresavierna ut också och mitt i alltsammans började förståss skivaren trassla- den gör det när det är någon speciellt som ska hända, men nu berodde det på min nya dator och skrivarrutinernas inställningar....

På lunchen åkte jag ut på shoppingrunda bla blev det ett par svarta piratbyxor och ett par svarta textilskor....

När jag kom hem lagade jag en lasange som ska frysas ned för att ha någon av de första dagarna på semestern, den var klar precis när det var dags för mig att åka på säsongens sista yogapass.....

idag hade jag tänkt ha en extraproteindag och det gick bra hela dagen.... tills jag kom hem från yogan- då blev det knäckemacka med västanost- Suck! Jag förstår inte vad det är som händer just nu.....?

Dagens mat:
vaniljyoghurt med jordgubbar
galett med kokt skinka
totalyoghurt
kokt ägg
1 1/2 grillad kycklingfilé
knäckebröd med ost
cola zero
vatten
kaffe
te



1 kommentar:

  1. Ah, totalyoghurt, inte många som hittar den verkar det som, men du och jag gör det tydligen.
    Jag tog också en proteindag idag, det blir en till på torsdag.
    Svar: Har inga tofflor tyvärr, ska se om jag kan ta några sandaletter eller nåt som inte skaver på hälen.
    Fuchsia är en av mina favoritblommor också, men jag har många favvosar, t.ex pioner och löjtnantshjärta, men vanliga pelargoner och petunia duger också bra.

    SvaraRadera