måndag 4 juni 2012

I dag är en bra dag!

Det är måndag och det har bara regnat en gång.
Jag har ätit proteiner och gick på lunch promenad.
Och jag fick äntligen gå på toa!
I morgon ska vi på personalutflykt, och då jag är en av de som fixat har jag haft lite specialuppdrag till det att göra idag, bl.a. har jag handlat bubbelvin och jordgubbar.
Efter middagen åkte vi till svärfar, sambon har fixat med en ny dator åt honom som de håller på att få ordning på, jag har under tiden läst om Dukandieten och Elina i Aftonbladet , spelat frågefeud med Mona och tittar på Äntligen hemma.

Dagens mat blev så här!
Frukost: 1glas vaniljlättyoghurt, 1 Galett, te och vatten

Lunch: 1 Kycklingfilé med 2msk minikeso med lite hackad rödlök och lite skivad gurka, vatten.

Middag: rostbiff med äggröra, bubbelvatten

Kväll: Grönt te formbröd med kalkonskivor

1 kommentar:

  1. Jag håller med, det blev en bra dag. Hade förväntat mig skitväder men det blev ju riktigt bra.
    Tusan vad svårt frågefeud är ibland. Missade på en riktig skitfråga idag mot dig, nu vet jag att 100-åriga kriget INTE varade i 100 år, men jag säger inte hur många år det var i fall att du får den frågan;-)
    Svar: Restaurangfilé är stor fläskfile, lika stor som oxfilé men alltså av gris.
    Riktigt gott faktiskt, inte lika torr som jag kan tycka att fläskfilé är annars.

    SvaraRadera