onsdag 12 september 2012

Vilken dag!

onsdag och vilken dag det blev...min att göra lista blev allt längre fast jag jobbade och jobbade på hela tiden, jag hade till och med kort lunch idag och tack vare den blev en hel del avbockat på min lista
Jag har skickat fakturor för betalning
svarat i telefon
bokfört verifikationer och gjort avstämningar för augusti i 6 bolag
hämtat posten
svarat i telefonen
fakturerat
kopierat åt vår VD
förberett en bygglovsansökan med alla bilagor
ändrat en tid för en fortbildning för killarna på jobbet
beställt toner till vår skrivare
pratat med en lokalvårdare på en av fastigheterna och beställt material åt hans städgäng
tagit emot felanmälan om stopp i ett avlopp
tagit emot felanmälan om trasiga lampor
Hjälpt en kollega som hade problem med sin dator
fixat kaffe åt alla kollegorna
svarat i telefonen- så fort jag bestämt mig för att börja på någonting blir jag avbruten....
Scannat in dokument till arkivet
Ringt till en av hyresgästerna angående en faktura
osv, osv

idag var jag trött när jag kom hem, men annars har det varit en bra dag- jag gillar när det finns lite att göra men allt behöver väl inte hända på en gång?

När jag kom hem röjde jag lite hemma sen gick jag ner till gubbens garage som just nu är systuga, och gav honom ett och annat handtag vid symanskinen....

Och nu börjar det bli dags att krypa ner i sängen- det ska bli skönt att sova.

Dagens mat:
Frukost- keso i lätt a- fil med havrekli
Lunch- pannbiff och stekt ägg, röra av keso/keslla/sambal olek
middag- lax och kesoskagenröra
kvällis- cola zero, en bit bröd med västan

Sov gott alla som haft en häktisk onsdag- och alla andra...

2 kommentarer:

  1. Tog du kort lunch, var det inte du som skulle ta längre lunch för att komma dig ut på längre promenad?
    Du får fixa extra lång lunch idag istället:)

    SvaraRadera
  2. Mona- det var dagen före, i tisdags och dagen efter, torsdag som jag tar långlunch- jag känner mig sååå nöjd idag (torsdag) att jag genomförde min motionsplan.

    SvaraRadera