lördag 22 december 2012

Blir jag klar någongång?

det är den stora frågan....

julklapparna är nästan inköpta och nästan inslagna, jag kom på att ett av barnbarnen är ju inte hemma och har ingen chans att få paketen förrän till nyår, så varför ska jag stressa med dem just nu, när jag har noll inspiration till vad jag ska köpa till honom....

julmaten är nästan klar, just nu gräddas en cheeskake till desserten och jag har gjort janson, i morgon ska jag göra två Dukanska sillinläggningar, och en rödbetsallad med keso och kesella. Jag hade tänk göra en rödgrön coleslaw också, men när jag kom till coop för att handla var både vit och grönkålen slut.... kanske går jag ner till hemköp i morgon annars får jag väl strunta i det helt enkelt.....

städningen är också så gott som klar, jag ska dra runt med snabeldraken och torka golven när jag är klar i köket i morgon...

vägningsutmaningen är klar för den här gången, i morgon är det min vägdag, den här veckan har inte alls varit som jag ville den skulle vara och jag inser att min önskade målvikt har jag inte nått, jag får vara nöjd med att inte ha kommit över 80.....

Hoppas att du och alla andra har haft en bra lördag och får en mysig kväll...

1 kommentar:

  1. Jag har lagt Dukan på hyllan. Funkar inte alls just nu. Jag får ta smällen sen, vecka 2, när jag sätter igång igen. Är så förbannat trött på att banta. Har gjort det mer eller mindre konstant i 35 år. Det står mig upp i halsen. Men se upp vecka 2, för då jäklar!

    Önskar dig och din familj en underbar jul! Kram

    SvaraRadera