söndag 4 december 2011

Dag 37/120 Söndag

dagen var vikt åt shopping- i det stora köpcentret söder om stan, redan när de öppnade var vi på plats med våra listor.... efter ett par affärsbesök fikade vi och sammanfattade lite, innan vi fortsatte irrandet.... till slut kom vi därifrån och nu är jag snart klar med alla julklappsinköp- rekordtidigt för mig nu kan jag koncentrera mig på klappen till min käraste, och då kan det behövas lite tid för jag har ingen aning om vad jag ska hitta på åt honom...eller jo så mycket är det inte kvar med hans paket heller, men jag kan inte skriva nåt om det för det händer att han tittar in här och läser om vad jag har för mig.....
En sväng på biltema och på coop hanns också med, och hemma var det bara att ställa pastagratäng i ugnen för värmning medan jag lade mig och vilade fötterna under tiden....

Planeringen för veckan är ju klar- idag blev det den stärkelserika, fria måltiden, på tisdag blir det festmåltid i form av julmiddag med jobbet ( inte julbord) och i morgon och på torsdag vankas det proteindagar...
 och i morgon ska jag äntligen till bästa Maria på Helhet för massage- ska bli otroligt skönt efter den här dagen med allt spring och bärande av kassar.....

Idag blev det så här:
frukost- 1 skiva potatisbröd med 2 kokta ägg och kaviar light- en kopp te
lunch - 1 bagel med skinka och en stor kopp kaffe
middag - pastagratäng med köttfärs
kväll - 1 apelsin

Kanske lite mycket bröd och dessutom pasta idag, tröstar mig med att jag rört på mig i flera timmar, nån kalori har jag säkert brännt under dagen....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar