lördag 3 december 2011

Fortsättning på fredagen

som var en väldigt lugn dag, jag hjälpte en ny kollega som ska byta rum och flytta in in rummet VDn som slutade hade. Datorn fungerade hela dagen och jag fick lite planering inför kommande vecka klar. Åt lunch med gubbarna i restaurangen och slutade en halvtimme i förtid för att hinna hem och byta om för att åka på konsert i Globen.
Vi måste äta innan vi åker sa min sambo så vi stannade vid en pizzeria- jag kan inte minnas när jag åt pizza senast men fick bara i mig drygt halva innan vi rusade iväg mot stan och Globen. Vi hann precis och hade hyfsat bra platser på en läktare där vi kunde beskåda showen och lyssna på artisterna Lisa Nilsson, Sarah Down Finder, September, Veronica Maggio, Eric Gadd och Peter Jöback.
Det är tredje gången jag är på det här arrangemanget som konsumentföreningen Stockholm fixar varje år och vi tycker nog att det var lite bättre förra året, kanske pga av artisterna i år inte var lika många favoriter som då vad vet jag?
I alla fall blev det sent i säng för när vi kom hem var Kevin Costner i farten på tv och vi blev sittade med ett glas vin och tittade på den filmen- skönt att inte behöva skynda sig i säng för att man ska gå upp tidigt för i morgon har vi intenting bestämt som ska göras så vi måste upp i ottan- men mig mage känns som en krigszon- sura uppstötningar och så mår jag illa- hua har det blivit för mycket blandning i den i veckan? hoppas att jag inte blir sjuk nu....

Maten denna fredag
frukost: den vanliga gröten med sitt rivna äpple, lite solrosfrön och pumpafrön
lunch: kycklingsallad i restaurangen
mellis: kokosboll- purfärsk direkt från fabriken utanför norrtälje- jag kunde bara inte motstå den!
middag: pizza och ett glas vatten
kväll: 1 glas vin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar