tisdag 27 december 2011

i morgon.....

börjar andra delen av konsolideringsfasen- i kväll har jag försökt sätta mig in i vad som kommer att ändras nu.... inte så mycket, men jag får ha två festmåltider och två måltider med stärkelserik mat/ vecka.... kanske borde jag göra en grovplanering.....på lördag är det ju nyårsafton- given festmåltid med vin och flera rätter, vi ska vara för oss själva hemma så jag kan planera allt in i minsta detalj om jag vill... dessutom är ju just lördag första dagen på min vecka....
veckan som är nu tänkte jag fortsätta som de veckor som varit- havrekligröt till frukost, protein m grönsaker till lunch, proteindag på torsdag..... ev blir det lite pasta på onsdag och sen potatis, couscous el matvete som tillbehör på söndag

Nyår snart och tidningarna är fyllda med tips om hur man blir vackrast på den speciella kvällen, menyrecept och tips om nyårslöften....
Vad är det bästa som hänt under 2011? såg jag att man undrade i någon kvällstidning.
mitt svar: Att jag började med Dukan förståss!
vad är ditt nyårslöfte?
mitt svar: Att fortsätta på min Dukanväg, förståss!
Mitt personliga mål är ju att hålla mig kvar på min önskevikt och att komma igång med träningen igen....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar