torsdag 12 april 2012

Proteindag dag 79/ 90


Dagens mat:
frukost- havrekligröt med linfrön, kanel, solrosfrön, pumpakärnor och goji.
mellis- 1/2 flaska yalla med en skopa vaniljproteinpulver.
lunch- kokt fisk med 1 dl räkor och 1 kokt ägg
mellis- kaffe+4 skivor kalkonbröst
middag- pannkakor + ett stekt ägg
kvällis- proteinpulver i vanlijyoghurt

Ännu en gråmulen dag, när kommer solen tillbaka?

Idag känner jag mig lite mitt emellan, födelsedag i går och kalas i övermorgon....
Idag är det proteindag och jag tänkte ta en proteindag i morgon med i förebyggande syfte....

I dag ska jag ta lite kompledigt och sluta tidigare, för jag har fått uppdraget att hämta småprinsarna på dagis- det ska bli kul för det var längesen nu....
och kommer jag inte hem allt för sent ska jag tona håret så jag blir lite snygg till kalaset på lördag...

Och så har jag uppdaterat mitt mål på viktpejl.se för snart är det dags för stabiliseringsfasen och mitt mål med det är att hålla vikten förståss, men jag tänkte ändå försöka bli av med de där 800 jag har kvar till 77 också....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar