tisdag 2 augusti 2011

Dag 11 / 76 - PV

Dagen började bra- jag tog fram en oanvänd kjol jag köpte på postorder i våras- den satt lite trångt då och jag hängde in den och glömde bort den. I morse såg jag den när jag öppnade garderobsdörren och vips hade jag den på mig och den satt bra!

De senaste mornarna har jag vaknat hungrig, men i morse var jag inget frukostsugen alls så det blev bara en skål Yoghurt med havrekli i.
Vid tiotiden tog jag ett kokt ägg som mellanmål- sen bjöd chefen på lunch.´Vi packade in oss i en bil och åkte till ett ställe vid vattnet där jag åt:
kokt sej och sallad, till det dracks det mycket- vatten och sen blev det kaffe.
Eftermiddagsmellis har jag också kostat på mig 150g 0% ig grekisk yoghurt.

Efter jobbet ska jag packa en liten matsäck till mig och min älskling- det lutar åt grillad kyckling åt mig och potatissallad till honom, sen ska jag cykla till båten så vi kan äta middag där i solen, bada och planera kommande helgs segling.

Utan att han vet om det håller jag på att planera en överraskningsfest åt honom på hans födelsedag nästa vecka.... och i morgon skall jag ut och shoppa present..... jag tror jag vet nu vad han ska få...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar