tisdag 30 augusti 2011

Dag 38/ 76 = Halvvägs

Det blev en väldigt kort natt i natt, jag kom inte hem från akuten förrän halv 4 i morse, sen läkarna äntligen bestämt sig för att lägga in min kära gube för operation...
Halv åtta gick jag upp igen, för på jobbet var det kallat till ett viktigt möte som inte borde missas.... vår VD meddelade att han sagt upp sig och våra företagsägare informerade om att en ny organisation kommer under hösten / nyåret....
Mitt i mötet ringde min sambo- en ny läkare hade tittat på hans tumme, nu behövdes ingen operation och han fick åka hem... vilket innebar att jag fick åka och hämta honom på min lunch som blev lite extra lång.....och innebar ett av mina sällsynta besök på resaurang "Gyllene Måsen".
Eftermiddagen har gått snabbt, trots att jag känner mig trög som sirap i huvudet, och snart får jag åka hem och soooooova.
Dagens mat:
Frukost: En kopp lättyoghurt vanilj med linfrön och havrekli
mellis: 2 kokta ägg, 2 skivor kokt skinka
Lunch: Salladstallrik på Mc Donalds - bröd, krutonger och dressing + sprite zero
Middag: Kycklingklubba med kesoröra

Idag har jag kommit halvvägs i mitt crusingliv...... så nu kan jag börja räkna nedåt mot nästa fas...

1 kommentar:

  1. Låter som en turbulent dag (och natt). Måste ha varit allvarligt med makens tumme eftersom de övervägde operation.
    Sov gott och hoppas morgondagen blir mycket bättre.

    SvaraRadera