torsdag 11 augusti 2011

Nu är det dags....

att sätta sig i favoritfåtöljen med fötterna på pallen en stund, titt/ lyssnar lite på Ernst, första gången i sommar....är lite trött i fötterna i kväll- efter att ha stått mest hela dagen- Han som uppfann ståskrivborden skall ha tusen stjärnor i himlen... det är inte långa stunder jag sitter ner när jag jobbar fast jag jobbar på kontor. I dag har jag också varit ute i den sk verkligheten och tittat till mina hur det ser ut på mina ansvarsområden i våra fastigheter.... det är alltid kul att byta miljö en stund....
Efter jobbet blev det långpromenad på Coop så nu är skåpen fyllda med bra att ha saker- fast när jag sen började mina köksexperiment insåg jag fort att jag glömt köpa mazena.....

Har stekt tacoköttfärs till morgondagens middag, formbröd till helgen och provat ett muffinsrecept som blev lite misslyckat, men ändå nu har jag nåt till kaffet på lördageftermiddag om jag blir sugen....

Tänk att det redan är fredag i morgon! Hoppas ni alla får en mysig fredagskväll och en skön helg.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar