fredag 12 augusti 2011

Snart får jag gå hem

och fira helg.. det ska bli skönt att vara lite ledig igen- inte för att jag är direkt utarbetad mera uttråkad tror jag...
Frukost idag: Havrekligröt med keso och kanel och mjölk
Lunch: Västkustsallad i vår personalrestaurang består av räkor, kräftstjärtar, lax, en ägghalva och grönsaker förståss
em mellis: keso med kardemumma i och kaffe
Middag blir i båten lite senare - tacoköttfärs med minifraiche
ev vill jag ha ett kvällsmål i kväll när vi kommit fram till bryggan- 1 kopp te och formbröd med kalkon får det bli då....

Äntligen har jag fått någonting gjort när jag varit på toaletten, det kändes otroligt skönt efter en vecka med ont i magen och stopp i systemet...
Vi har visserligen dator med oss i båten, men jag tror inte att jag kopplar upp mig och skriver någonting förrän på söndag- Därför vill jag hoppas att du som läser får en skön och bra helg...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar