fredag 19 augusti 2011

Dag 27/ 76

fredagskväll och vi har fredagsmys hemma....slutet på veckan som gått fort fast det inte hänt så mycket. En av kollegorna på jobbet ville bjuda på nåt gott till kaffet ( han gör det ibland) och respekterade att jag tackade nej,och köpte bakelser till de andra på kontoret som skulle ha eftermiddagskaffet.
Jag har mailat till "mat på jobbet" och önskat mer grekiskt 0% yoghurt och yalla drickyohurt i kylen där man kan köpa mat, mellis och godis så nu lääängtar jag till nästa torsdag för att se vad han kommer att fylla upp den med...
Dagens mat blev:
Frukost- En skål m lättyoghurt vanilj, havrekli och linfrö samt en formbrödsbit med kokt 3% skinka
Lunch- Falukorv 5% och äggröra på två ägg
Mellis- formbröd och 3 skivor rostbiff
Middag- 1/5 kg räkor, lite lättmajonäs, 1 kokt ägg, lite sallad

Kväll i tv soffan- en revy, en film och repris på allsången...
Telefonsamtal till kompisen i Franrkrike som fyller år idag...
Ser fram emot lite sovmorgon i morgon och en liten segeltur och grill i morgon kväll

PS- älsklingen skulle till sin dietist idag, jag bad honom jämföra vår våg med hennes och det visade sig att vår visar 1,5 kg för mycket.... ! jag visste att det var nåt knepigt med det, sa jag ju....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar