tisdag 23 augusti 2011

Dag 31/76 Tisdag

Det märks att semestrarna är slut nu, det tar längre tid att åka speciellt på kvällarna efter jobbet är det köer och tar tid....i morgon ska jag på tjejgåingen vid Tantolunden, i år ska jag inte gå de åtta kilometerna runt årstaviken utan passa minsta barnbarnet Viktor medan hans mamma går med sina kollegor... och eftersom trafiken är som den är och jag inte vill komma försent har jag bestämt mig för att göra någonting jag sällan brukar göra--- åka komunalt in till stan....
Men idag är idag och den här dagen har väl varit som alla andra... tog en promenad på lunchen innan jag åt. Och på hemväg stannade jag och handlade lite för en del måste ha saker var slut och så hade jag planerat att laga lite mat och prova en lasangevariant... Allra sist gjorde jag en banankaka åt min älskling, för han har frågat efter det ett tag och jag ville överraska honom lite.
Idag har jag ätit:

Frukost: Havrekligröt med linfrö och keso men kanel och mjölk
Lunch: Galette med köttfärsfyllning, en klick keso
Mellis: 1 kokt hackat ägg blandat med keso
Middag: Kycklingsallad

I kväll känns det inte som om jag behöver något kvällsmål, just nu är jag inte något sugen i alla fall....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar