onsdag 24 augusti 2011

Dag 32 / 76 Onsdag

I dag är jag mycket piggare och det känns ju bra, var lite deppig och frustrerad i går.... kanske var det det gråmurriga vädret som satte stämningen?

En vanlig kontorsdag idag också som har gått i flygande fläng med allehanda små göromål som dykt upp och som jag har kunnat ta tag i vartefter eftersom de kommit en i taget....
Planeringen ingför nästa veckas kick off med jobbet fortsätter och idag har jag äntligen kommit fram till var jag kan beställa vår matsäck så att det kan hämtas tidigt på morgonen....

I morse var jag jättehungrig när jag vaknade, men vid lunchtid kurrade det inte alls som det brukar men det var gott med mat när jag ändå åt. Jag har bestämt mig för att äta med kollegorna i alla fall en gång i veckan, vilket är lättast att göra de dagar det är PV dag som idag, så här har dagen sett ut hitills:

Frukost: Lättyoghurt med vaniljsmak + linfrö+ havrekli. 1 formbröd med 1 kokt kallt ägg och lite kaviar
Lunch: Kycklingwok
Middag vet jag ingenting om just nu. Jag ska direkt efter jobbet och passa lille Viktor, men jag har keso och kokt ägg som jag tar med mig så får jag fylla på min hungriga mage med lite mellis.... hoppas hinna köpa lite grillad kyckling eller skinka på vägen in till stan....

Lite spännande kväll, jag vet inte om jag sover kvar hos lille Viktor eller om jag åker hem sent i kväll, troligen åker jag ändå hem och sover, det blir så krånglit annars efterom bilen står parkerad norr om stan och jobbet är österut och inte alls längst vägen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar