onsdag 9 maj 2012

På plats...

Nu är den på plats, lite pill med att sätta på öljetter till knapparna - ett jobb som gjordes på båten i blåsten.

Det var inget skönt att sitta ute i går kväll precis...men vi är nöjda med resultatet. Och vad duktiga vi har varit som gjort det här själva, och vad roligt att ha ett sånt här projekt tillsammans, som han sa älsklingen min.....

Ja, vi får väl hitta på nåt annat då......

Innan vi åkte hem var vi och storhandlade på coop- allt var ju slut hemma, så det blev en hel del kassar att plocka upp därhemma.....

Efter en kopp te och en ostmacka somnade jag sen gott, lite för gott kanske och i morse blev det lite bråttom och då var det skönt att ha lunchen klar....

Dagens mat

Frukost: Havrekligröt med linfrön, solros och pumpafrön, 2 katrinplommon i bitar och lite cranberry, 1 tärning frukt&fiber, vatten och te och en kopp kaffe på jobbet.

Lunch: Hamburgare med en klick keso och gurka står kvar i kylen på jobbet- jag gick med kolelgorna och fick lite social tid medan jag åt ajvarkryddad ungslagad kycklingfile och sallad, vatten och kaffe

Mellis: kaffe och 1 finncrisp m en smal skiva ost och en finsk pinne

Middag: Ska till en av sönerna och få middag så det blir något spännande att se fram emot....Det blev fläskytterfilé och rotfrukstgratäng- mycket gott efter yogamassagen min sonhustru gav mig....

Dagens stora glädjeämne var att se lilla barbarnet Viktors glädje när han såg vem det var som ringde på dörren...
kanske lite sent i säng i kväll igen- men hockeymatchen var spännande....

i morgon är en ny proteindag på tapeten- skärpning för mig med andra ord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar