söndag 13 maj 2012

Vart tog den vägen?

I går på förmiddagen skrev jag ett inlägg på datorn, på kvällen såg jag i mobilen att det kommit bort- konstigt tyckte jag att det var…

Senare skulle sambon trixa med vår båtblogg, han skulle bl.a. Lägga in en länk till den nya adressen han flyttat den till… plötsligt hör jag: Vad är det här? Har du skrivit det här?
Jag behövde bara kasta en blick på skärmen för att inse att jag skrivit på fel blogg- han hade visst inte loggat ut sig och jag var lite för ouppmärksam- Nu vill jag verkligen ha en egen dator.

Idag är det en strålande vindstilla dag, vi ska stanna till vid landet på vägen hem, just nu njuter vi av solen för segla går inte så bra utan vind.

En riktig härlig frukost utomhus har jag njutit av:
2 kokta ägg, lite yoghurt med 1/2 Kiel, 1/4 äpple, havrekli, solros, pumpa och Linfrö, kanel en kopp kaffe och en hård macka med skinka på mjukost.

Lunchen idag bli strömmingsflundra och skivad tomat och en kopp soppa

Middag får vi se vad som finns hemma när vi kommer hem i kväll.

Ha en skön söndag och njut av det vackra vädret!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar