torsdag 3 maj 2012

Ringde pappa helt i onödan?

Eftersom jag själv bryr mig om mina nära och kära, och eftersom jag själv varit lite orolig inför den behandling jag gått igenom idag- tänkte jag att far min var orolig för sin äldsta och enda dotter.....

Så tog jag och ringde honom på mobilen- inget svar
hem till honom- inget svar där heller
så jag ringde igen till mobilen och pratade in ett meddelande om att allt gått bra och att jag var hemma igen.....

Efter en stund ringde han, jag behövde bara säga: jag har ju varit på sjukhuset idag, jag ville bara .....
-Här får du prata med Barbro svarade han och gav luren till sin särbo....

FAN- vad jag blir ledsen-

1 kommentar:

  1. Förstår dig precis, men gubbar kan vara sådär.
    Jag har inte min pappa kvar i livet men känner igen beteendet i makens far.
    Bli inte ledsen, det betyder inte att han inte älskar dig, han klarar bara inte av att visa det.
    Jag har inte ringt min mamma, av motsatt orsak, hon bryr sig för mycket!
    Och jag vill inte oroa henne, så om jag inget säger så behöver hon inte bli orolig.

    SvaraRadera