torsdag 31 maj 2012

Tröttröttaretröttast....



Efter lunchen blev jag så otroligt trött men sen kom en hagel åskskur så förhoppningsvis var det därför.... kanske är det därför jag har mer ont i kroppen än vanligt?
Å andra sidan var jag ju ute i terrängspårets upp och nedförsbackar i får kväll så det kan ju vara en anings träningsverk också, ja ghar ju mest hållit till på trottoarer och parkvägar när jag gått mina snabba rundor den senaste tiden....

Idag har jag fått bekanta mig med mina nya datorprogram i lugn och ro Windows 7 och outlook 2010 har vi ju redan hemma på en av våra datorer, men där häckar mest sambon, men lite känner jag ju igen mig. Och allt har gått fantastiskt bra med att byta datorer bara ett trassel har jag haft, att skicka betalfiler till Bg men det visade sig vara en iställning vi kunde fixa själva....
Och så saknar jag min personliga mapp som plötsligt är borta, men den får jag tillbaka i morgon...

I kväll är det meningen att vi ska cykla så jag hoppas att regnet håller upp ett tag då, nyss regnade det riktigt ordentligt och åskade och de sär sommarskurarna brukar ju vara både lokala och intensiva men inte allt för långa....
Och så ska vi väl förbereda oss för helgens båttur, då tänker jag på de matinköp vi behöver göra....

Dagens lunch blev en variant på gårdagens midda, jag tog fisken och gjorde en röra på keso med finhackad röd lök, salt och peppar som jag toppade med slatten ur en burk med rom.


Meny:

Frukost- Havrekligröt med linfrön och goiji, ett kokt ägg, kaffe

Lunch- Havreklipanerad Torsk med keso rödläksröra, vatten, grönt te

Middag- dukanplättar med vanilj och kanel- det är ju torsdag och pannakakedag och Dukans proteindag idag!

Kvällis- Grönt te och skinkrullar

2 kommentarer:

  1. Ser ut som om du körde proteindagar både onsdag och torsdag.
    Kanske det jag måste göra nästa vecka för att komma ner till min ingångsvikt i fas 3, för det ligger lite för högt nu.
    Hos mig regnade det ingenting i går, bara lite grann på kvällen, men dagen var solig och fin, jag var alldeles för varmt klädd.
    Hoppas du är piggare idag.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Svar: Ja jag har försökt att vara lite noga den här veckan, jag gillade inte att se att siffrorna på vågen ville vända uppåt, och snart är det semester och då får det bli som det blir...
    Och jag kan nog tyvärr konstatera att kampen alls inte är över när man kommer till fas 4 om nu någon trodde det- nejdå då början nästa kamp.....

    Ja, idag är jag lite piggare än i går- det var nog bara träningsverk jag kände....

    SvaraRadera