lördag 28 juli 2012

Blev ju en bra dag ändå...

Jo då, solen kom fram och det blev några dopp innan jag åkte till barnvakteriet och sambon for på jourjobb.

På vägen köpte jag ett par flaskor vatten- jag kör med 5 dl flaskor i bilen som jag fyller med vanligt vatten men idag glömde jag den hemma när jag åkte.... Det var dags för Mellis på vägen och det bästa som fanns på macken var jalladryck yoghurt, som känns lite för söt men jag tog den ändå.....

Barnet sover och jag har min Ipad med mig och tänkte surfa, men jag tänkte inte på att den vill ha sin mat av el så den stängde av sig, så jag får hitta på nåt annat, titta på tv eller nåt.....

1 kommentar:

  1. Jag har en liten necessär i min ryggsäck. Den innehåller en vägg-USB-laddare där jag kan ansluta antingen sladden till mp3-spelaren eller telefonen. Jag har också en nödladdare med anslutning till USB, ifall batteriet på telefonen börjar ta slut när jag är ute och gå. Fast ibland räcker inte ens detta, framförallt om jag lämnar sakerna hemma... men vanligtvis så räcker det :)

    SvaraRadera