fredag 6 juli 2012

Två gånger är en vana....

Har just gjort det igen- badat! Den här gången var det lite skönare hela 19 grader i vattnet i viken utanför studsvik där vi nu är.

Nu börjar min sista semestervecka, de sista stunderna av total frihet, sova tills man vaknar, äta när man är hungrig och inte för att klockan visar en speciell tid… klockan ja, den vet jag inte ens var den är…
Inte vet jag när eller hur jag kommer hem, gubben har en vecka till och stannar ute ett par dagar till…Men på måndag klockan åtta bör jag komma ihåg koden så jag kommer in på jobbet…

Samma dag jag börjar jobba tar jag nya tag i mitt Dukanliv, jag skulle bli mycket förvånad om jag inte gått upp i vikt de här lata veckorna och för att förbereda mig mentalt har jag med mig Dukanboken så jag kan läsa in mig lite på allt man glömt under det här året som gått sen jag startade förra året.

På det sättet är det skönt att ha haft tidig semester i år, det är mycket kvar av sommaren ännu och om allt går bra är jag ju tillbaka på min målvikt innan sommaren är slut…

Nu hoppas jag att alla får en skön och trevlig helg!

Kram Ewa

1 kommentar:

  1. Du kommer snart in i tänket igen, veteran som du är.
    Svar: Tack Ewa, vi ska försöka att både vara lata och göra lite nytta i sommar.
    Du har väl inte så mycket kvar av din semester, men jag hoppas resten av sommaren blir bra för dig med.

    SvaraRadera