torsdag 12 juli 2012

Dagens

Dagen började med morgondopp och hårtvätt. Lyxade till hårtvätten med sötvatten från en av extradunkarna, de kommer ändå inte behövas under den här resan, så nu är håret babymjukt ett par dagar.

Passade på att förbättra lacket på klorna när jag ändå var på gång med skönhetsvården.

Dagens segling gick till Oxelösund där vi tittade på en båt, och åkte turisttåget till centrum där vi åt lunch och bl.a. Var till Apoteket och systemet.

Dagens lunch: kebabtallrik - ja nu skäms jag men det var nog fem år sen jag åt kebab och egentligen kan man fundera på var min övervikt kom sig av eftersom jag är dålig på att äta skräpmat…

Dagens middag: ungnslagad kasseler med krossad tomat och ananas,Färskpotatis och sallad…

Dagens motion: promenad från Oxelösunds centrum till båten ca1.5 km

Och så dagens middagsutsikt från en liten ö mellan Oxelösund och Nyköping:

1 kommentar:

  1. Av all skräpmat är nog kebab den jag gillar minst, fast jag gillar såserna, så jag brukar ta kebabsås, både vit och röd, till grillspett när vi någon gång handlar på grillbaren.
    Mysigt med morgondopp, jag har inte tagit årets första dopp än.

    SvaraRadera