söndag 22 juli 2012

Strålande....

Så var det gjort, nu har jag fått lön för mödan- kvitto på resultatet- betyget på min insats.... 6 dagars attack = -2,4kg!

Det känns så skönt, nu är snart semesterslarvet borta och kan läggas till de lite tråkiga minnena...
Det var ju länge sen jag var i fas 1 och 2 så mina vägningar har ju gått ut på att vikten ska vara någorlunda lika gång på gång, jag har ju liksom vant mig av med att se minusresultat. Något som de sista veckorna verkade bli mer och mer pluss.... 100-150 grams steg
som om kroppen trodde att jag inte skulle märka det- men det gjorde jag ju och deppade.....

Men nu är jag inte ett dugg deppig, utan full av energi och säker på att jag snart klarat det här och är tillbaka på banan.
Det var allt bra att ta den där semesterpausen och ta konsekvenserna och äta en glass dricka lite vin med kex och fet ost.... För det är ju saker att lägga till de fina och goda minnena- de är ju de man ska minnas från semestern.

Idag är en skön strålande härlig söndag, en sol strålar från himlen, jag strålar av lycka och välbefinnande- det känns som ännu en dag som kommer hamna i bra minnesfacket.....
Och så får jag äta lite grönsaker- det ska bli gott.

Ha en strålande dag du med!

2 kommentarer:

  1. Härligt att höra, det funkar ju bra bara man ger sig den på det.
    Just nu under semester har jag svårt att klara en endaste proteindag utan avsteg, men jag kommer också att köra en attackvecka och cruisea lite för att komma på banan igen, sen, när ledigheten är avklarad.
    Svar: Vädret idag verkar ju kanon, då får jag tacka dig för fint semesterväder.
    Har upptäckt att mina gamla solbrillor, som man sätter över glasögonen, funkar till de nya brillerna också, så jag klarar en vecka sol utan mina efterlängtade RayBan.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Haha, kroppen ökar lite i små steg och tror inte du skall märka det. Lurig sak det där... Grattis till bra resultat!! Kram

    SvaraRadera