söndag 15 juli 2012

Nu kör jag…

När jag vaknade hade jag bestämt mig- jag har Förståss inte vägt mig och inte tagit några mått men redan idag blir det proteindag, lite sallad till lunch bara kommer det bli.

Frukosten precis äten och det blev:
Lättyoghurt med havrekli
1kokt ägg
3skivor kokt skinka
Kaffe
Vatten

Lunch kommer att bli rostbiff och sallad.

Sen åker jag hem, handlar och förbereder veckans kommande mat, det blir troligen kycklingfilé till middag.

Jag bävar lite för min vägning i morgon men igår tog jag på mig en BH och mina jeans när vi gick och åt, BH märkte jag inte av så mycket att jag hade jeansen satt bra men det var rysligt ovant med långbyxor efter de här dagarna i softgarderob…

1 kommentar:

  1. Tänk att din semester redan är slut, men det kanske till och med känns skönt att komma in i vardagsrutiner igen.
    Och det borde väl vara ganska lugnt nu när resten av Sverige har sin semester.
    Jag tycker det är svårt att köra Dukan på semestern, så jag kommer göra som du, köra en attackvecka första jobbveckan.

    SvaraRadera