lördag 3 mars 2012

38/ 90 jag älskar inte vågen idag!

Ett av barnbarnen säger "jag älskar inte det här" om det är något han inte tycker om, och idag citerar jag honom när jag konstaterar att det är inget kul att väga sig när det är plus på vågen....
Känns lite orättvist när man varit extra duktig med promenaderna, inte ätit alla de frukter, bröd, stärkelsemåltider och festmåltider eller det glas vin man får.....

Nej, idag är jag inte glad och tänker sura med att ta en promenad till Vällingby och få en del ärenden utförda, på forex, systemet och apoteket.....



En lång promenad i solen, kommer att göra gott för kropp&ledsen själ....

Matplaneringen idag:
frukost: fullkornsrågbröd med kärnor i med tunt,tunt med philadelphia 5%, 3 skivor kalkonkött, sallad, gurka o tomat en stooor kopp te
lunch:?
middag: grillad fläskytterfilé med wookgrönsaker och en sallad, bubbelvatten

Och till alla andra som det inte gått som ni förväntade er den här gången ni ställde er på vågen, eller känner er missmodiga för något annat som inte gått er väg idag- Det finns bättre dagar, det kommer bli bättre för varje dag är en dag då vad som helt kan hända, och bakom molnen är himlen alltid blå.

Kram alla, ha en underbar lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar