torsdag 22 mars 2012

Dag 58/90 vårtecken

Vilken härlig dag det är idag. Solen skiner och värmer kinderna när man är ute. Jag kunder bara inte sitta inne på lunchen så efter att ha ätit gick jag ut och strosade och gick en runda jag inte gått på länge, och när jag kom runt en krök stod där ett riktigt vårtecken i vägkanten...
Kör proteindag idag och eftersom jag hade kyckling kvar så var det ett lätt val att packa matsäcken...men nu har jag ätit det tre måltider i rad så nu får det vara nog så ikväll blir det galett eller plättar, det är ju ändå pannkakasdag.

Ikväll ska jag genomföra ett träningspass på 30-40 min alternativ träning- jag tänkte cykla, och eftersom jag inte tittat på cykeln sen i höstas hoppas jag att ni håller tummarna för att den fungerar och har luft i däcken.... har den inte det blir det ju svårt att cykla....

Sen hoppas jag hinna och orka åka och veckohandla och inte se att det finns tvätt att stryka och golv att dammsuga för jag misstänker att jag är ganska trött sen...

Dagens mat:
frukost: 2 äggsgalett med linfrön i, 3 skivor skinka och skivad färsk gurka, vatten och kaffe
lunch:kycklingytterfilé, vatten, grönt te
mellis: kaffe skinkskivor
middag: viktväktarkorv och äggröra
kväll: kvarg m funlight

Skönt trött efter cykling ( 8km hann jag innan det blev mörkt) och veckorhandling sitter jag och tittar på biggest loser- jag känner mig väldigt nöjd med mig själv och den här dagen....

GodNatt och Sovgott

1 kommentar:

  1. Jag är också skönt trött efter 45 minuters spinning och 30 min core.
    Nu ska jag och tösen till Coop för att de om de har nya smaker av Ben&Jerrys. Inte till mig förståss, jag måste åka till stan för att få Dukantillåten frozen yoghurt.
    Svar: Säg till när du kommer, vi kanske kan äta en glass tillsammans, det vore ju himlans trevligt:-).

    SvaraRadera