fredag 23 mars 2012

Dag 59/90 Fredagsmyys

Vad den här veckan har gått fort! ja det tycker jag om de flesta veckor men den här var mycket kortare än den förra....
På jobbet har det hänt en hel del med personalmöte och intervjuer av kanditater till vår VD-post, och processen att köpa en ny fastighet att förvalta, och så har jag och en kollega varit ivriga påhejare när en annan kollega lagt bud på och lyckats köpa nytt hus.

Hemma har det också varit fullt upp och varje kväll har varit bokade för något speciellt att göra, jag tänkte på det i går när jag för första gången på två veckor satt i soffan och tittade på ett tv-program.
Det låter kanske konstigt, men att inte titta på tv är ett vårtecken för mig....under vår, sommar och tidiga delen av hösten står dumburken här hemma mest och dammar igen och är avstängd....

Den här veckan har jag inte varit så flitig med mina lunchpromenader, i måndags var det ju busväder och jag passade på att luncha med kollegorna eftersom jag varit borta, men jag har ju ändå startat och följt mitt träningsprogram inför vårruset i slutet av maj och jag har anmält mig till mera yogakurs så helt på latsidan har jag ju inte varit ändå....

Att veckan varit lite tröttsam märkte jag i kväll, jag tog ett glas vin till maten och sen somnade jag gott i soffan istället för att ta en välbehövligare kvällspromenad, nu får jag se till att komma upp i tid i morgon och komma ut istället....sen väntar lite båtjobb- jag har fått lite målningsbeting som jag ska ta itu med, det är inne så kommer det lite regn som någon sa att det ev skulle göra, så gör det ingenting för då blir jag i alla fall inte våt i håret.

Dagens mat.
frukost: dubbelgalett med skivad kalkon och linfrö, vatten, kaffe
lunch: vv korv och äggröra på 2 ägg
middag: tacofärs med sallad på isberg, tomat, gurka, paprika och rädisor m mager örtkryddad dressing, 1 glas rött.

och i morgon är det dags för vägning igen......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar