tisdag 20 mars 2012

Dag 56/ 90 Tisdag, tisdag....


I dag vaknade jag onödigt tidigt redan vid fem, låg och vände och vred på mig med till slut gick jag upp och ställde mig i duschen med förhoppningen att slippa en stressig morgon...
jag hade tom packat min väska med det jag ville ha med mig att stoppa i munnen innan jag åt frukost...

känner mig lite fin idag,var sugen på att ha kjol, men de kjolar jag hade i höstas har blivit förstora och är numera upplagda på vinden, istället tog jag ett par beiga byxor som hängt länge i garderoben, som numera sitter bra och som kändes lite vårliga- min ljusblå bomullskofta passade jättebra till och runt halsen hängde jag en schal jag köpte på min resa....

Inte så mycket att göra på jobbet idag heller, men på eftermiddagen har vi personalmöte så idag känns det som en bra ide att komma ut en stund på lunchrasten...

Och eftersom det är tisdag ser jag fram emot mitt yogapass i kväll...

Dagens mat:
Frukost: galett med mager ost och skinka, vatten, grönt te, kaffe
lunch: tomatsoppa med kokt ägghalva, salladFiskgratäng med kokta grönsaker, rivna morätter, ruccola, vatten och kaffe
mellis: fullkornsbröd, skinka, sallad, kokt ägg 1 kopp tomatsoppa, fullkornsbröd med 2 skivor skinka och 1 kokt ägg
kvällis: te och ?
( jag äter ett ordentligt mellanmål innan jag slutar eftersom magen bör vara så tom som möjligt inför yogan, så blir det någonting lätt när jag kommer hem)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar