tisdag 27 mars 2012

Tisdag dag 63/ 90 det man inte har i huvet....


...får man ha i benen. Därför fick jag låsa garaget igen och gå upp och hämta bilnyckel, jag insåg när jag öppnat båda låsen, tagit ut cykeln som stod i vägen för att köra ut bilen att jag bytt jacka och inte tänkt på att kolla så att jag hade bilnyckeln med mig..... det var bara att ställa in cykeln igen och låsa garaget och sen göra om allt igen.... ja, ja kan man skylla på sommartidsomläggningen en dag till? eller för lite kolhydrater efter gårdagens cykeltur....

Den har i alla fall lämnat lite fysika spår för jag har lite ont i mitt knä, jag hoppas att det bara är träningsverk för annars kan jag nog lägga ner all träning utom promenader ett tag...

Det här lär väl bli en vanlig tisdag med matlåda och lunchpromenad och i kväll ser jag fram emot en stund på Västerorts yogacenter....
och på grund av yogan äter jag lätt middag på jobbet och varvar ner med lite kvällsfika när jag kommer hem efteråt...

Dagens mat.
frukost: 2 galetter med kalkonpastrami och tunna skivor gurka, vatten, te och kaffe
lunch: kokt vit fisk och broccoli,1 bit knäckebröd, vatten, kaffe eller grönt te
middag: kassler, tomat, gurka och kokt ägg
kvällsmål: 1 glas vaniljlättyoghurt en skiva bröd med kokt skinka

Dagens motion: lunchpromenad: 3,36 km/ 00.30.48 -196 kcal

Så hoppas jag att ni som läser min blogg, och alla andra också får en strålande tisdag och har det bra på alla sätt.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar